All-in-one printer - kommentarer til denne~
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 09-05-07 19:28

Hej i gruppen

Jeg vil ud og købe mig en printer / scanner /kopi - maskine, og har afsøgt
markedet lidt.

Det er temmelig mange år siden jeg sidst har set på printere. Den gang var
det HP der styrede i kvalitet i hjemmemaskiner. Min Deskjet 980 cxi har
stadig en ret god udskriftskvalitet synes jeg.

Jeg skal dog spare lidt i bordplads, og vil derfor investere i en all-in-one
maskine.

Jeg har kig på en HP Photosmart 3210

-da jeg jo af gammel vane sværger til HP, og denne ser ud til at kunne dække
mit behov til hjemmebrug. Eneste minus er at den ikke har trådløst netværk.

Når jeg kigger på HP's hjemmeside, kan jeg se at den er udgået. Skal jeg mon
være bekymret over det?
Er der kommet en opdateret udgave?

Kender nogen en bedre maskine i samme (eller mindre) prisklasse som har
trådløst netværk?

Det må meget gerne være HP, men ikke nødvendigt.

På forhånd tak

Christian Jacobsen

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 09-05-07 20:49

Har selv en Photosmart 2710 som jeg er kanon glad for, derfor har jeg også
for nyligt indkøbt en Photosmart 3310 til mine forældre som de er ovenud
tilfredse med.

Så det er en klar anbefaling af HP's Photosmart printere herfra...

/morten

Fra : Per Jørgensen

Dato : 09-05-07 21:48

> [...]
> trådløst netværk?
>
> Det må meget gerne være HP, men ikke nødvendigt.

Vi har en Photosmart 3310 her i huset, og den virker bare perfekt.
Og trådløst fra 2 computere er nu genialt og nemt.

Så en anbefaling herfra.

> På forhånd tak
>
> Christian Jacobsen

Mvh