IE7 - Websiden er udløbet
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 09-05-07 10:21

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside der bla. har en søgeformular og ved
søgning vises nogle resultater. Dette fungere fint, men hvis jeg
herefter trykker på et link til en anden side og benytter mig af
tilbageknappen i browseren får jeg beskeden: Websiden er udløbet i IE 7.

Nogen der ved hvad dette skyldes. Der er ingen problemer i firefox.

/Brian Bendtsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-05-07 12:18

Den 09-05-07 11.21 skrev Brian Bendtsen følgende:

> tilbageknappen i browseren får jeg beskeden: Websiden er udløbet i IE 7.

Jeg kan ikke hjælpe dig med dit problem, men jeg kan da fortælle dig,
hvordan du øger chancen for at andre kan hjælpe:

Fortæl adressen til din side, så det er muligt at tjekke, hvilken kode
der kan være skyld i problmet. Du kan også spørge i en af
webdesign-grupperne, hvor der måske er større chance for at brugerne kan
gennemskue koden. Jeg vil tro, dk.edb.internet.webdesign.serverside er
den mest velegnede, men ellers kan de henvise til den rette gruppe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 09-05-07 12:56

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> gennemskue koden. Jeg vil tro, dk.edb.internet.webdesign.serverside er
> den mest velegnede, men ellers kan de henvise til den rette gruppe.

Tak, jeg regnede egentligt med at det var et browser relateret problem,
da jeg jo også skriver at der ingen problemer er i firefox.

Jeg prøver i en anden gruppe.

/BB

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-05-07 15:11

Den 09-05-07 13.56 skrev Brian Bendtsen følgende:

> Tak, jeg regnede egentligt med at det var et browser relateret problem,
> da jeg jo også skriver at der ingen problemer er i firefox.

Det er ganske givet browserrelateret, så det er helt ok at poste i denne
gruppe. Men det er sikkert en bestemt kode, der udløser forskellige
reaktioner i de to programmer. Og koden har de normalt bedre tjek på i
webdesigngrupperne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.