Problem: Ny computer, forsinket skrivning ~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-05-07 21:55

Hej, jeg har lige skiftet computer på kontoret, fra en bærbar til en
stationær.

nu oplever jeg ofte en fejl hvor den skriver "Forsinket skrivning
mislykkedes" eller noget i den stil, når jeg flytter større ting mod vores
server.

Jeg kunne måske tro det har noget med mit netkort settings at gøre.

Den står lige nu på auto, men er det ikke noget med det er bedre at låse det
til f.eks. 100 duplex.

Men hvad skal jeg helst sætte det til i givet fald, når maskine er sat til
en switch, hvor andre enheder er koblet på ?

mvh

Kim

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 08-05-07 22:15

Kim Jørgensen skrev:
> [...]
>
> Men hvad skal jeg helst sætte det til i givet fald, når maskine er sat til
> en switch, hvor andre enheder er koblet på ?

Du skal helt sikkert passe på med at låse til en bestemt indstilling,
hvis ikke også der låses i den anden enden - på switchen. Det kan skabe
netværksproblemer hvis en ende forsøger at auto sætte hastigheden og den
anden ende er fastlåst.

Jeg har dog ingen ide om hvad årsagen til "forsinket skrivning
mislykkedes" kan være.

/Andreas