Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop CS3 til Windows-tester søges
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-05-07 22:42

Er der nogen herinde med Photoshop CS3 til Windows installeret,
som gider at lave en lille test for mig?

Opret et nyt eller åben et eksisterende dokument og sørg for, at
skærmvisningen står til 'Standard Screen Mode'. Altså, den visning,
hvor dokumentet vises i et vindue. Minimér så Photoshop og find et
dokument, som kan åbnes i Photoshop, træk det ned på det minimerede
ikon for PS og hold det på ikonet, indtil programmet maksimerer.

Hvad sker der med det allerede åbne dokument? Hos mig hopper det
altid op under indstillingsmenuen og det er meget irriterende for
at sige det mildt. Den bug har jeg ikke set siden Photoshop 7.

Det sker mærkeligt nok ikke, hvis jeg maksimerer programmet ved blot
at klikke på det minimerede ikon, men det med at trække dokumenter
ned på programikonet i startlinjen, er en genvej jeg bruger ret ofte,
så den har jeg svært ved at vænne mig af med.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Asboe

Dato : 09-05-07 04:25

Thomas G. Madsen skrev i <f1r1rf.5co.1@tgm.dyndns.dk>:

> [...]
>altid op under indstillingsmenuen og det er meget irriterende for
>at sige det mildt. Den bug har jeg ikke set siden Photoshop 7.

Jeg kan ikke genkende problemet. Testede lige for en sikkerheds skyld
og både nye og gamle viduer bliver pænt hvor de skal!

Har du prøvet at resette pref-filen?

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-05-07 16:30

Asboe skrev:

> Jeg kan ikke genkende problemet. Testede lige for en sikkerheds
> skyld og både nye og gamle viduer bliver pænt hvor de skal!

Hmm, det gør de også hos mig i dag, så det minder om opførslen i
Photoshop 7, hvor det heller ikke altid skete.

> Har du prøvet at resette pref-filen?

Nej, men det hjælper nok formentlig for en stund.

Tak for testen. :)

--
Hilsen
Madsen