MS Windows
briani 27239
Kan RoboCopy dette?
Fra : News

Dato : 08-05-07 14:27

Jeg vil gerne have taget en incremental backup over ugen med RoboCopy, men
jeg tror ikke at den kan det? Dvs. at:

Mandag = fuld backup
Tirsdag = ændringer fra mandag
Onsdag = ændringer fra mandag
Torsdag = ændringer fra mandag
osv.

Kan det, mod min forventning, lade sig gøre?

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-07 14:40

News wrote:
> [...]
> Torsdag = ændringer fra mandag
> osv.
>
> Kan det, mod min forventning, lade sig gøre?

pruhr... tjek lige Vice Versa ud (en grafisk udgave af Robo) jeg er ret
sikker på den kan det du ønsker og den koster ikke ret meget.

Fra : News

Dato : 08-05-07 14:53

> pruhr... tjek lige Vice Versa ud (en grafisk udgave af Robo) jeg er ret
> sikker på den kan det du ønsker og den koster ikke ret meget.

Det skal ikke koste noget - ikke fordi det er for dyrt, men fordi vi HAR
løsningen oppe at køre samt at det skal godkendes alle mulige steder, hvis
vi skal bruge en 5'er på det. Hvis ikke det kan lade sig gøre med robocopy
så er det sådan det er, men så behøver vi ikke en ny løsning. Det er blot
for at skabe lidt mere luft i backup'en og overskueliggøre ændringerne.

Fra : Heidi Hansen

Dato : 09-05-07 22:38

Hej

Hvorfor laver du ikke bare et script, der kan se hvilken dag det er?

Hey :)

Fra : News

Dato : 10-05-07 09:37

> Hvorfor laver du ikke bare et script, der kan se hvilken dag det er?

??? Jeg tror du misser min pointe.

Jeg vil have en fuld backup mandag og resten af dagene vil jeg have en
inkremental backup således, at jeg har fuld backup alle dagene. Pt. løses
det ved at have 5 x fuld backup = tager 5 x fuld plads. Med denne løsning
kan jeg komme ned på 1 x fuld plas + 4 x inkremental plads (som ikke er ret
meget).