Har du regningsproblemer hos WOL?
Fra : Hans-Henrik T. Ohlse~

Dato : 04-07-01 14:22

WOL har nu sendt mig rykker 2, og forbindelsen til Wireless ERFA-
gruppen under Dansk Dataforenings hjemmeside (www.mobiledenmark.dk)
risikerer derfor at blive lukket, hvis rykker 3 ankommer. Derfor
bliver sagen nu overgivet til advokat, da det beløb, det mentes WOL
havde til gode, er blevet betalt til firmaet.

Men der er altid plads til flere "testimonials" eller lignende
tilfælde - så er du eller dine kunder blevet behandlet af
Ticali/WorldOnline på en måde, man normalt ikke forventer af en
virksomhed, eller du véd at behandlingen er direkte ulovlig, hører
jeg gerne fra dig pr. email (ht@spamcop.net).

Hvis det er ok med dig og/eller dine kunder, at sagen bliver
videregivet til pressekontakter, og altså kan blive offentliggjort,
så lad mig også dette vide.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik T. Ohlsen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 04-07-01 22:22

On Wed, 04 Jul 2001 13:21:33 GMT, ht@spamcop.net (Hans-Henrik T.
Ohlsen) wrote:

>Hvis det er ok med dig og/eller dine kunder, at sagen bliver
>videregivet til pressekontakter, og altså kan blive offentliggjort,
>så lad mig også dette vide.

Der var en artikel i JP for et par måneder siden angående rod i
regnskabet. Den gang gav kommunikationschefen skylden til hhv. Oracle,
italienerne og Cap Gemini. Måske har de hyret nogle nye scapegoats i
mellemtiden.

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Hans-Henrik T. Ohlse~

Dato : 06-07-01 00:14

Peter Brodersen <professionel@nerd.dk> wrote in

> [...]
> regnskabet. Den gang gav kommunikationschefen skylden til hhv.
> Oracle, italienerne og Cap Gemini. Måske har de hyret nogle nye

Tjah. I mellemtiden har Tiscali/World Online lukket ADSL-forbindelsen
torsdag omkring 16.30, så Wireless ERFA-gruppen under Dansk
Dataforenings hjemmeside ikke længere er tilgængelig på Internettet.
Så routeren er pakket ned i emballagen mens der ventes på en ny fra
en konkurrent, som formentligt behandler sine kunder ordentligt.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik T. Ohlsen