Trådløst internet
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-05-07 08:12

Hej alle

Jeg har lige læst i tekst-tv at 40 % af de danske
internetopkoblinger er trådløse, men det må da være en fejl?

Jeg kan gå med til at 40 % af brugerne er opkoblet trådløst, men
så er det trådløst hen til deres eget skillepunkt til en fast
opkobling. Er det ikke det de har forvekslet i tekst-tv?

--
Bertel

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 08-05-07 11:53

Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> wrote in

> [...]
> så er det trådløst hen til deres eget skillepunkt til en fast
> opkobling. Er det ikke det de har forvekslet i tekst-tv?

Der menes nok, at 40% af danskerne benytter sig af WiFi koblet til deres
bredbåndbsforbindelse, f.eks. en WiFi router koblet til ADSL, internet via
kabel, internet via bolignet, internet via WiMAX osv.

mvh
Lars

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-05-07 18:02

> Jeg har lige læst i tekst-tv at 40 % af de danske
> internetopkoblinger er trådløse, men det må da være en fejl?

Medmindre en mobiltelefon der lejlighedsvist bruger noget GPRS betragtes som
en internetopkobling.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/