Hvilket Headsæt
Fra : Johnny

Dato : 07-05-07 15:05

Jeg er på udkig efter et headsæt. Det skal fortrinsvis bruges til spil over
nettet.

Følgende krav:
Skal dække hele øret. (Er et ultimatum, andet dur ikke)
Skal have mikrofon.
Pris omkring 300 kr.
God lyd er et must.

Hvad kan i foreslå?
Gerne købes over nettet.

Glæder mig til at se og høre jeres forslag.

Mvh
Johnny

Fra : Taba

Dato : 07-05-07 23:26

> Skal dække hele øret. (Er et ultimatum, andet dur ikke)
> Skal have mikrofon.
> Pris omkring 300 kr.
> God lyd er et must.
>
> Hvad kan i foreslå?

Jeg ville personligt spendere hundrede eller to hundrede kr mere for et
ordentligt headset da 300 kr nok ikke skaffer dig et helt
tilfredsstillende produkt.

En producent vi har haft gode erfaringer med er Plantronics, og de har
for nyligt smidt 2 headsets på gaden som er fornuftige til deres pris;
specielt Audio 370 (koster ca. 370 kr.):
http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse.asp?reviewid=1011&page=3

Det andet headset ved navn Audio 340 er nu ikke ringe (pris ca. 230 kr):
http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse.asp?reviewid=1000
Men skulle jeg selv betale for et headset ville jeg klart vælge det
dyre/store af dem. Det er meget valuta man får pengene efter min mening...

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 08-05-07 04:24

"Johnny" <virker@ikke.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad kan i foreslå?
> Gerne købes over nettet.
>
> Glæder mig til at se og høre jeres forslag.

½øjs@.

Prøv at kikke på dem her:
Jeg har godee erfaringer med AL. Det er den gamle ejer af JBL, fra dengang,
de kunne lave højtalere, der er startet op med specielt audio udstyr til PC.
Jeg har haft båve åbne og lukkede headsets fra dem, og har ikke haft noget
at klage over, tværtimod.

/Ole