Checking NVRAM???
Fra : - ZULU -

Dato : 06-05-07 17:23

Ind i mellem fryser min PC og når jeg genstarter, står den stille forever
ved et punkt kaldet checking NVRAM...

Jeg kan løse det ved at pille alle IDE units fra undtaget den primære HDD.

Hvad er problemet, og det ville være rart at de andre diske og drev også
kunne bruges...

Fra : Dr.Phil

Dato : 07-05-07 18:45

" - ZULU -" <z@z.z> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er problemet, og det ville være rart at de andre diske og drev også

Prøv at skifte IDE kablet(erne) først.
Hvis det ikke hjælper så prøv at sætte et cd-drev /HD til ad gangen for at
se hvornår/hvilket der driller.