hjælp til spørgeskema
Fra : rasmus

Dato : 07-05-07 09:43

Hejsa,

Jeg skal spørge omkring 200 mennesker om noget ... Det første er deres navn,
de næste fire er om deres computere (hvornår er den fra, hvilket styresystem
mv) og der skal være foruddefinerede svarmuligheder. Den del tror jeg godt
jeg kan hitte rede på (jeg er optimist).

Mit problem er min total manglende indsigt i databaser og tabeller. Hvordan
skal jeg lave MySQL tabellen? Og kan man eksportere svarene til et excelark?

Endnu bedre; Nogen må have lavet sådan noget før - nogen der kan anbefale et
færdigt system?

ras

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-05-07 19:26

> Endnu bedre; Nogen må have lavet sådan noget før - nogen der kan anbefale et
> færdigt system?

PHP Surveyor er ganske udmærket.
http://www.phpsurveyor.org/index.php.

--