Kan ASP skrive ASP?
Fra : Thrane

Dato : 06-05-07 21:16

Hejsa

Er det muligt at lade an ASP-side genererer en anden ASP-side?
Grunden er den at jeg sidder med en simpel shop og gerne vil gemme
bestillinger som filer (udover den mail der sendes med dem).
Disse filer skal ham der bestiller kunne se og printe ud, men for at andre
ikke skal kunne se dem også, vil jeg sætte en kode på dem med ASP.

--
Thrane

Fra : Michael Zedeler

Dato : 06-05-07 23:03

Thrane skrev:
> Er det muligt at lade an ASP-side genererer en anden ASP-side?

Ja.

> [...]
> Disse filer skal ham der bestiller kunne se og printe ud, men for at
> andre ikke skal kunne se dem også, vil jeg sætte en kode på dem med ASP.

Så synes jeg at det lyder mere oplagt at generere rene html-filer eller
måske pdf.

Mvh. Michael.
I am less likely to answer usenet postings by anonymous authors.

Fra : Thrane

Dato : 07-05-07 06:46

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> wrote in message

> Ja.

Er det blot via FileSystemObject?

> Så synes jeg at det lyder mere oplagt at generere rene html-filer eller
> måske pdf.

Ren HTML vil kunne tilgåes, hvis man kende stien?
Det ønsker jeg ikke...

--
Thrane

Fra : Michael Zedeler

Dato : 07-05-07 07:20

Thrane skrev:
> "Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> wrote in message
>
> Er det blot via FileSystemObject?

Hvad du end bruger til at oprette filer med. Asp-sider er jo også bare
filer.

> Ren HTML vil kunne tilgåes, hvis man kende stien?
> Det ønsker jeg ikke...

Men det er en meget dårlig idé at proppe kode ind i sider, du ønsker at
bruge til arkiveringsformål. I så fald lav stadigvæk rene html-sider,
læg dem et sted udenfor webserverens katalog og lav et lille asp-script
som henter dem til de folk, der har ret til at se dem.

Fra : Thrane

Dato : 07-05-07 08:28

> Hvad du end bruger til at oprette filer med. Asp-sider er jo også bare
> filer.

Det skal oprettes fra en anden ASP-side, ikke en eidtor.
Jeg har fundet en løsning.

Tak for hjælpen

--
Thrane

Fra : Jørn Andersen

Dato : 07-05-07 12:42

On Mon, 7 May 2007 09:28:23 +0200, "Thrane" <kyskoen@stofanet.dk> wrote:

>Det skal oprettes fra en anden ASP-side, ikke en eidtor.
>Jeg har fundet en løsning.

Hvilken?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Thrane

Dato : 08-05-07 19:01

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> wrote in message

> Hvilken?

Benytter bare FileSystemObject og lader det lave 2 asp-sider.
En mad login og en med selve ordren.

--
Thrane

Fra : Michael Zedeler

Dato : 07-05-07 15:47

Thrane skrev:
> "Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> wrote in message
>
> Det skal oprettes fra en anden ASP-side, ikke en eidtor.

Jeg skrev ikke noget om editorer. Hvor er det lige at det kommer ind i
billedet?