Har Stofanet problemer med mail?
Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 14:31

Det er åbenbart ikke alle mine e-mails der når frem til modtageren når jeg
afsender dem. Det går lidt træg med at sende mails fra OE igennem Stofanets
mailserver. Er der andre som oplever det samme?
Bopæl Kolding.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-05-07 19:16

Peter Sørensen skrev:

> [...]
> afsender dem. Det går lidt træg med at sende mails fra OE igennem Stofanets
> mailserver. Er der andre som oplever det samme?

Jeg bruger Stofanets udgående mail her fra Horsens, og jeg har
ikke nogen problemer.

--
Bertel