Alternativ til OE
Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-05-07 17:18

Findes der en newsreader der ikke bare ligner OE,
men også virker (næsten) som OE.
Nu har jeg prøvet Agent, Newsman Pro og X-news.
Ingen af dem syntes JEG er nemme og overskuelige
i samme grad som OE. Og alligevel vil jeg gerne
bruge et andet program end OE

Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 07-05-07 17:26

Andersen skrev:

> [...]
> Nu har jeg prøvet Agent, Newsman Pro og X-news.
> Ingen af dem syntes JEG er nemme og overskuelige
> i samme grad som OE. Og alligevel vil jeg gerne

Hvammæ Thunderbird: http://www.mozilla.com/thunderbird

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Mads

Dato : 07-05-07 17:32

On Mon, 7 May 2007 18:17:43 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

> [...]
>Nu har jeg prøvet Agent, Newsman Pro og X-news.
>Ingen af dem syntes JEG er nemme og overskuelige
>i samme grad som OE. Og alligevel vil jeg gerne

Mozilla Thunderbird
Den er endda ganske gratis

Fra : Carl Drud

Dato : 07-05-07 17:35

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> writes:

> [...]
> Nu har jeg prøvet Agent, Newsman Pro og X-news.
> Ingen af dem syntes JEG er nemme og overskuelige
> i samme grad som OE. Og alligevel vil jeg gerne

Mesnews.

http://lexinfo.dk/MesNews/

Xananews

http://www.wilsonc.demon.co.uk/xananews.htm

--
Carl

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-06-07 18:44

Carl Drud wrote:
> Xananews

Xananews har bare den fejl at den gemmer alle oplysninger i
registreringsdatabasen. Hvis Windows crasher beyond repair er alle
indstillinger, signatures, adresser og lign. væk.

Jeg har taget en ufrivillig pause fra usenet på den konto (ville vente
det jeg fandt et godt alternativ). Det har jeg nu fundet i Thunderbird
og så er det ovenikøbet crossplatform.

Jesper Poulsen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-05-07 18:51

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu har jeg prøvet Agent, Newsman Pro og X-news.
> Ingen af dem syntes JEG er nemme og overskuelige
> i samme grad som OE. Og alligevel vil jeg gerne

Tak for input

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-06-07 19:10

On Mon, 7 May 2007 19:50:48 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

>Tak for input

Du skylder næsten dig selv, at prøve Agent og brødrene en gang til..
selv var jeg ved, at falde i svime over alle de indstillinger og jeg
synes de var alt andet end overskuelige..

I dag har jeg løbt en licens til Agent og det er mit favorit program.
Når man lige lærer det, at kende så bliver man glad for det, det
gjorde jeg ihvertfald.

--
Martin Johansen [6000]
http://martinlj.blogspot.com