Firefox - ikke i tråde mere ?
Fra : SpookiePower

Dato : 06-05-07 19:00

Jeg kam til at sortere en nyhedsgruppe efter afsender,
så nu er den pågældende gruppe ikke i tråde mere,
men derimod i en masse enkelte indlæg.

Hvordan får jeg den tilbage til tråde igen ?

Jeg har fjernet gruppe og tilføjet den igen,
men det hjalp ikke noget.

Firefox Version 1.5.0.10

--
My Photo Gallery
www.photo.box2600.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 06-05-07 19:35

SpookiePower spøgte:

> Firefox Version 1.5.0.10

Mener du ikke Thunderbird?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : SpookiePower

Dato : 06-05-07 21:53

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Mener du ikke Thunderbird?

Jo, selvfølgelig :)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-05-07 19:43

Den 06-05-07 20.00 skrev SpookiePower følgende:
> Jeg kam til at sortere en nyhedsgruppe efter afsender,
> Hvordan får jeg den tilbage til tråde igen ?

Den allerførste kolonne i oversigten - den med taleboblen - hedder
tråd. Klik på kolonneoverskriften (taleboblen), så trådes der på livet løs.

> Firefox Version 1.5.0.10

Nogen bestemt grund til, at du ikke har opgraderet til version 2.0?
Lidt om nyhederne i 2'eren:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-ny.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Screamer Radio: Hør og optag din yndlingsmusik via radiostationer på

Fra : SpookiePower

Dato : 06-05-07 22:13

Kim Ludvigsen wrote:

> Den allerførste kolonne i oversigten - den med taleboblen - hedder
> tråd. Klik på kolonneoverskriften (taleboblen), så trådes der på livet løs.

Der var den jo :) Jeg roede rundt ude til højre, men der var ingen
hjælp at hente.

> Nogen bestemt grund til, at du ikke har opgraderet til version 2.0?
> Lidt om nyhederne i 2'eren:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-ny.html

Jeg får af vide at det er den nyeste version jeg har...mærkeligt.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-05-07 22:33

Den 06-05-07 23.12 skrev SpookiePower følgende:

> Jeg får af vide at det er den nyeste version jeg har...mærkeligt.

Det er måske fordi den automatiske opdatering/versionskontrol endnu ikke
virker fra 1.5 til 2. Du kan evt. hente den nye version manuelt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.

Fra : Ralle

Dato : 06-05-07 20:21

Vis=>sorter efter=>Dato

Ralle