Automatisk kørsel af side
Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 06-05-07 16:34

Ved godt jeg har spurgt om det før. Men hvordan kan jeg gøre det den skal
bare køre en side hvert minut så jeg kan logge noget til min database

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 06-05-07 16:38

Nikolaj Svendsen wrote:
> Ved godt jeg har spurgt om det før. Men hvordan kan jeg gøre det den skal
> bare køre en side hvert minut så jeg kan logge noget til min database

cronjob... men tror måske du er på webhotel? Så er det ikke sikkert du
har adgang til det...

Alernativt www.cronjob.de (kræver dog du kan lidt tysk). Tvivler dog på
du kan få den til at køre HVERT minut? Hvorfor er hvert minut nødvendig?

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 06-05-07 16:44

"Johan Holst Nielsen" <spam@phpgeek.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Alernativt www.cronjob.de (kræver dog du kan lidt tysk). Tvivler dog på du
> kan få den til at køre HVERT minut? Hvorfor er hvert minut nødvendig?

Det skal bruges til at logge nogle gps data

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 06-05-07 17:45

Nikolaj Svendsen wrote:
> "Johan Holst Nielsen" <spam@phpgeek.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal bruges til at logge nogle gps data

og de *skal* logges hvert minut?

mvh
johan

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 06-05-07 16:45

> [...]
>
> Alernativt www.cronjob.de (kræver dog du kan lidt tysk). Tvivler dog på du
> kan få den til at køre HVERT minut? Hvorfor er hvert minut nødvendig?

Hvor tit tror du jeg kan få det til og køre ved cronjob

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 06-05-07 17:46

Nikolaj Svendsen wrote:
> "Johan Holst Nielsen" <spam@phpgeek.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor tit tror du jeg kan få det til og køre ved cronjob

Almindelig cronjob kan du sagnes få det til at køre hvert minut...

Ved www.cronjob.de's service aner jeg det ikke - prøv at læse sitet og
prøv dig frem.

mvh
johan

Fra : Dennis Munding

Dato : 06-05-07 19:39

Hej Nikolaj!
"Nikolaj Svendsen" skrev i en meddelelse :

> Hvor tit tror du jeg kan få det til og køre ved cronjob

Højest hvert 5. minut, hvis du ikke vil betale noget for det:
http://www.cronjob.de/preise.php

Ellers kan du få dit interval på 1 minut for 2,99 Euro (ved ikke for hvor
lang tid - det kunne jeg ikke lige finde...).

Dennis Munding
http://tolkecentret.dk/ - Tolkning, oversættelse, rådgivning og kurser!
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 07-05-07 13:46

"Dennis Munding" <mail@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ellers kan du få dit interval på 1 minut for 2,99 Euro (ved ikke for hvor
> lang tid - det kunne jeg ikke lige finde...).

Men hvis jeg betaler er det så noget der tit er nede eller er det altid oppe

Fra : Bjarne

Dato : 09-05-07 16:27