tdc skabelon
Fra : Hm

Dato : 06-05-07 08:20

Hej
Jeg prøver at opsætte en skabelon baseret hjemmeside hos TDC men kan ikke
finde ud af hvordan man får indsat billeder i den tekst man skriver, det
burde jo ikke være så svært, da jeg ingen problemer med at indsætte billeder
i andre sammenhænge.
Er der nogle der kan hjælpe

Hanne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-05-07 15:43

Hm wrote:

> Jeg prøver at opsætte en skabelon baseret hjemmeside hos TDC men kan
> ikke finde ud af hvordan man får indsat billeder i den tekst man
> skriver,

Jeg har nul erfaring med den brugerflade. Men denne gruppe er næppe den
rigtige at spørge i. Her diskuteres javascript.

Prøv i news:dk.edb.internet.webdesign - modergruppen til denne.

Jeg sørger for, at dit spørgsmål ryger der over og du kan så fortsætte der
(sætter XFUT).

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk