Andet multimedie
bentjuul 3670
Fotopatron kontra sort alm.patron
Fra : Ukendt

Dato : 06-05-07 09:38

Hvad er forskellen, når man udskriver sort/hvide (gråtoner) fotos?

Jeg skal udskrive en del gamle fotos til min datters familiefotosvæg.

Annelise

Fra : Morten Lind

Dato : 06-05-07 14:59

"Annelise" <lise.b(a)ishotel.dk> wrote:

> Hvad er forskellen, når man udskriver sort/hvide (gråtoner) fotos?
>
> Jeg skal udskrive en del gamle fotos til min datters familiefotosvæg.
>
> Annelise

Øhh.....er jeg den eneste, der ikke forstår, hvad du mener?

M.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-05-07 15:32

"Morten Lind" <info@for-ogefternavn.dk> skrev i en meddelelse
> "Annelise" <lise.b(a)ishotel.dk> wrote:
> Øhh.....er jeg den eneste, der ikke forstår, hvad du mener?

Bliver der ikke spurgt om hvad forskellen er på alm. farvepatron i sort og
fotofarvepatron i sort til en blækprinter? Sådan forstår jeg det i hvert
fald - men kender ikke svaret.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-07 16:42

Hej.
Ja, det må I undskylde, det var vist lidt dårlig formuleret!
Jeg har købt en HP Photosmart C4180 All- in -one. Brugsanvisningen er
elendig, og der står intet om
fotopatronen.
Jeg tænker nærmest på, om det er noget specielt blæk for holbarhed af fotos
i fotopatronen, eller om den printer pænere end en alm. patron. Fotopatronen
skal indsættes i højre holder, istedet for den sorte blækpatron - hvad med
farvebilleder ? (jeg skal godt nok i første omgang lave fotos i gråtoner)

Hilsen
Annelise

Fra : Kristian Amby

Dato : 07-05-07 16:48

En speciel fotopatron indenolder 1 alm. sort, 1 fotocyan og 1
fotomagenta.. Herved får man ialt 6 farver til rådighed, men der er
desværre ikke mange dråber blæk af hver.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-07 00:00

Tak for svaret. Når det nu drejer sig om at jeg skal lave sort/hvide
(gråtone) gamle fotos, så tror jeg at jeg i første omgang holder mig til den
alm. sorte patron.

Hilsen
Annelise

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-05-07 16:37

Annelise skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Hvad er forskellen, når man udskriver sort/hvide (gråtoner)
> fotos?

Printere hører til i hardware-gruppen - så prøv at spørge der.

Den hedder news:dk.edb.hardware

Fortæl også hvilken printer, det drejer sig om....

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-07 23:40

Tak for henvisningen.