MS Windows
briani 27239
Dobbelthøjde på proceslinien?
Fra : Mate

Dato : 05-05-07 21:31

På en Windows XP-home er proceslinien pludselig blevet dobbelt så høj som
normalt.
Selvom den ikke er låst, kan jeg ikke "trække den ned" på normalhøjde.
Hvad kan årsagen være?

Mvh
Poul.

Fra : Per

Dato : 05-05-07 23:19

Mate wrote:
> På en Windows XP-home er proceslinien pludselig blevet dobbelt så høj
> som normalt.
> Selvom den ikke er låst, kan jeg ikke "trække den ned" på normalhøjde.
> Hvad kan årsagen være?

Du kan godt få den tilbage ved at sidde og fedte lidt med den. Har selv
været ude for det samme flere gange.

Du skal ophæve låsen og så flytte rundt på "tabulatoerene" inde i
proceslinien så kan du trække den tilbage - du må prøve dig lidt frem - det
er ikke til at forklare, men det kan lade sig gøre

Ellers brug systemgendannelse og så er den i vinkel igen.

Mvh. Per

Fra : Peter

Dato : 06-05-07 11:37

"Mate" <aspolFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> På en Windows XP-home er proceslinien pludselig blevet dobbelt så høj som
> normalt.
> Selvom den ikke er låst, kan jeg ikke "trække den ned" på normalhøjde.
> Hvad kan årsagen være?

Fjer låsen på proceslinien og lirk lidt med den. Virker det ikke, så fjern
fluebenet i "Vis hurtig start", så forsvinder iconerne. Derefter sætter du
igen flueben i "Vis hurtig start", så plejer det hele at falde på plads.
Husk at låse den når du er færdig.

PeterB

Fra : Mate

Dato : 06-05-07 13:14

> [...]
> normalt.
> Selvom den ikke er låst, kan jeg ikke "trække den ned" på normalhøjde.

Til Per og Peter.
Tak for svarene. Det er ikke min egen PC, så jeg har endnu ikke haft
mulighed for at arbejde mere med det, men nu har jeg da lidt at "gøre godt
med"...

Mvh
Poul.