vpn på winxp
Fra : Per H

Dato : 05-05-07 22:09

Jeg har fået en underligt problem. Min ene internetforbindelse, VPN
er pludselig væk, og jeg kan ikke instalere den igen. Via
kontrolpanel/netværksforbindelser skal jeg sætte en ny forbindelse
Virtuel private network. Men ruderne som jeg skal skrive i er grå, og
kan derfor ikke tilføjes nogen tekst, Jeg kører bredbånd på win xp
sp2 dk.

Det har ellers virket uporklageligt tidligere, men forbindelsen er
alså bare "væk" sammen med ikonet.

er der nogen der kender en løsning ville jeg blive glad.
Vh Per