Adressefelt er tomt - igen
Fra : Inge

Dato : 05-05-07 18:31

Hej
måske et lille problem, men det er sket nogen gange at når jeg vil skrive en
adresse i adr.-feltet på IE7 er det tomt. Jeg har ikke gjort noget for at
slette dem, men hvor kan jeg indstille at det ikke skal ske. I går var der
masser af adresser på steder jeg har besøgt og det er jo nemmere at klikke
på en fremfor at skulle skrive den igen. Og så i dag er der bare tomt. Jeg
har indstillet til at gemme i 99 dage under: indstillinger for midlertidige
internetfiler og oversigt, men det forklarer så ikke hvorfor nedenstående
sker. Og der var heller ikke gået 99 dage siden sidst.

I øvrigt sker det samme nede i start-knappen, hvor kør-kommando-feltet osse
er tomt, så jeg ikke kan se alle de kommandoer der har været.
Jeg kører XP2-pro.

Jeg håber nogen ved hvad og hvor jeg kan indstille, så det ikke sker igen.

mvh
Inge

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-05-07 19:07

Den 05-05-07 19.31 skrev Inge følgende:

> [...]
>
> I øvrigt sker det samme nede i start-knappen, hvor kør-kommando-feltet osse
> er tomt, så jeg ikke kan se alle de kommandoer der har været.

Du har sikkert installeret et sikkerhedsprogram af en eller anden slags,
og det er så det, der "rydder op" for dig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan bruger og skræddersyr du proceslinjen. Få for eksempel et praktisk

Fra : Inge

Dato : 13-05-07 12:43

> Du har sikkert installeret et sikkerhedsprogram af en eller anden slags,
> og det er så det, der "rydder op" for dig.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

hej Kim
tak for dit svar, men jeg ved ikke lige hvad det skulle være for et program,
der pludselig begynder på det. Jeg har ikke installeret noget nyt siden jeg
fik IE7. Ellers har jeg bare Windows egen firewall, Macafee antivirus og en
popupstopper, allesammen programmer jeg har haft i et par år efterhånden. Så
jeg ved ikke hvad det kan være.

mvh
Inge

Fra : JJ

Dato : 12-05-07 19:03

"Inge" <ingen@tingmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kører XP2-pro.
>
> Jeg håber nogen ved hvad og hvor jeg kan indstille, så det ikke sker igen.

Hej Inge
Er du sikker på, at du har afsat nok plads til midlertidige filer?
Hilsen
Jørgen

Fra : Inge

Dato : 13-05-07 12:06

> Hej Inge
> Er du sikker på, at du har afsat nok plads til midlertidige filer?
> Hilsen
> Jørgen

Hej Jørgen
måske ikke, jeg har sat den til 10 MB, er det for lidt?
I går lørdag var det nemlig tomt igen, selvom jeg har indtastet en del
adresser siden jeg spurgte. Mystisk.
mvh
Inge

Fra : L.E.P.

Dato : 14-05-07 05:51

Sun, 13 May 2007 13:06:21 +0200, skrev "Inge" <ingen@tingmail.tele.dk>
:

> [...]
>måske ikke, jeg har sat den til 10 MB, er det for lidt?
>I går lørdag var det nemlig tomt igen, selvom jeg har indtastet en del

Der hvor du indstiller størrelsen, står der at 50 - 250 MB anbefales.
Hvorfor har du så kun 10?

Hilsen Lars

Fra : Inge

Dato : 14-05-07 12:00

> Der hvor du indstiller størrelsen, står der at 50 - 250 MB anbefales.
> Hvorfor har du så kun 10?
>
> Hilsen Lars

Ja, jeg ved det godt, men jeg regnede sådan set med at det ikke betød så
meget. Derfor satte jeg det ned til 10, men det er så længe siden
efterhånden, at jeg ikke kan forstå det skulle ha' den effekt nu. Nå, men nu
har jeg sat det op igen til 50, så må jeg se om det var årsagen.
mvh
Inge