ReWritable ulæselig..??
Fra : BachFire

Dato : 04-07-01 14:09

Hej gruppe,

Jeg har lige fået en ny brænder. Det er en LiteOn LTR-12101B, med NYESTE
firmware. Har brændt en masse alm. CD'er med 12x hastighed, og de er alle
blevet perfekte. En dejlig sag må jeg sige, men der er opstået et lille
problem..

Jeg brænde en masse ligegyldige filer ned på den ReWritable skive, som
fulgte med drevet. Den kunne også fint læses bagefter. Jeg slettede så hele
skiven igen (full erease med Nero), og den var så tom. Fint, fint. I dag
ville jeg så bruge skiven lidt mere seriøst. Jeg startede en multisession,
og brændte ca. 400Mb ned på skiven. Jeg brændte med ISO Level 2, Mode 1, ISO
9660, Joliet.. Dette er vel meget normalt, ikke?? Det forløb sig også
udmærket.. Men efter det kan jeg ikke læse skiven. Den står bare og hakker i
det hele tiden. Jeg kan ikke engang få lov til at slette den, og prøve igen.
Kan det passe? Jeg mener da ikke jeg har gjort noget forkert? Er der noget
man skal vide og sådanne skiver? Jeg bruger Nero 5.5.2.4..

Ved nogen noget om dette? Eller har nogen været ude for noget lignende?

--
Med Venlig Hilsen,
Brian

Fra : Jonny Jensen

Dato : 04-07-01 18:34

Lyder mystisk. Jeg har selv en af ovenstående, og jeg har ikke haft nogen
probs, hverken med den CD-RW der fulgte med, eller dem jeg har brugt i den
siden (To Fuji'er et par gange, en Acer og en Lead).

Måske har du bare fået et dårligt medie? Prøv en anden CD-RW.

Jonny.