hurtig "hotmail"
Fra : Hm

Dato : 05-05-07 08:31

Hej
hvis det ikke er den rigtige gruppe, så henvis mig venligst.

Mit spørgsmål:
jeg vil gerne have en stabil og hurtig "webmail" eller hvad det nu hedder,
jeg har jubii.dk nu. men den er meget ustabil, har i gode erfaringer med
andre og i så fald gerne et link. skal være på dansk og gerne med
stavekontrol, hvis det findes
hilsen
Hanne

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 05-05-07 08:50

Hm skrev:

> [...]
> har i gode erfaringer med andre og i så fald gerne et link.
> skal være på dansk og gerne med stavekontrol, hvis det findes

Jeg synes godt om Gmail¹. Gmail kan indstilles til dansk, men
jeg er ikke klar over om der er stavekontrol...

Mvh,
Klaus

¹) https://gmail.google.com/
--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Erling S.

Dato : 05-05-07 09:10

Klaus Alexander Seistrup skrev:

> Jeg synes godt om Gmail¹. Gmail kan indstilles til dansk, men
> jeg er ikke klar over om der er stavekontrol...
>
> Mvh,
> Klaus

Hej.
Det er der, og den er ganske ganske udmærket.
Man får også en kalender med i købet, som man oven
i købet kan få til at sms'se aftaler m.v. til
sin mobil gratis.

/Erling

Fra : Hm

Dato : 05-05-07 09:25

Hej Klaus og Erling
tak for hurtigt svar jeg kikker på linket.
Hilsen
Hanne

Fra : Hm

Dato : 05-05-07 11:05

"Hm" <misasli@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Klaus og Erling
> tak for hurtigt svar jeg kikker på linket.
> Hilsen
> Hanne

Hej ser rigtig god og hurtig ud, så jeg er ved at få den til at hente mine
andre adresser, men jeg får denne fejl:
Der opstod et problem med forbindelsen til pop3.mail.dk
Vis fejlmeddelelse Serveren returnerede en fejl: "Protocol error"

det er til TDC og det er den adresse der står i konti i Outlook Express
kan i hjælpe
Hanne

Fra : Erling S.

Dato : 05-05-07 11:31

Hm skrev:
> [...]
> Vis fejlmeddelelse Serveren returnerede en fejl: "Protocol error"
>
> det er til TDC og det er den adresse der står i konti i Outlook Express

Ja måske.
Jeg skal vist have skåret ud i pap, hvad "den" er ved at hente.
Er det gmail, der henter noget?
Hvad henter den? Dine øvrige email-adresser eller dine kontakpersoner?
Hvad gør du i outlook, når det er web-mail du vil bruge?
Beskriv venligst hvad det er du gør, så er det lettere at svare på.

mvh
Erling

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 05-05-07 12:38

Hm skrev:

> [...]
> Vis fejlmeddelelse Serveren returnerede en fejl:
> "Protocol error"
>
> det er til TDC og det er den adresse der står i konti i

Du prøver altså at få Gmail til at hente din post via POP3 hos
TDC, ikk'?

Jeg ved ikke hvilke indstillinger du skal have hos TDC, men du
kan prøve hhv. port 110 (uden SSL) eller port 995 (med SSL).

Ellers må du komme med lidt flere oplysninger.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Hm

Dato : 05-05-07 12:57

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan prøve hhv. port 110 (uden SSL) eller port 995 (med SSL).
>
> Ellers må du komme med lidt flere oplysninger.

hej Klaus
jo, jeg vil have gmail til at hente mine andre adresser,
har også en anden end tdc og det er den samme fejl jeg får ud, og der finder
den ellers selv den rigtige pop adresse, den går selv tilbage til port 110
hvergang, kan du hjælpe ellers skriv hvad du mangler af oplysninger
Hilsen
Hanne

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 05-05-07 13:16

Hm skrev:

> jo, jeg vil have gmail til at hente mine andre adresser,

Så vidt jeg kan bedømme ud fra

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5677

skal du bruge dit 12-cifrede kundenummer som brugernavn, og så ellers
taste din adgangskode, pop3.mail.dk og port 110 ind (og der skal så
ikke hak i SSL). Er det sådan du har gjort?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Hm

Dato : 05-05-07 13:47

"> skal du bruge dit 12-cifrede kundenummer som brugernavn, og så ellers
> taste din adgangskode, pop3.mail.dk og port 110 ind (og der skal så
> ikke hak i SSL). Er det sådan du har gjort?

Hej Klaus
Nej, det havde jeg så ikke

men det har jeg gjort nu, og har lagt begge mail adresser ind og det køre
bare, så tusinde tak det havde jeg aldrig fundet ud af.
Hilsen
Hanne

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 05-05-07 14:19

Hm skrev:

> men det har jeg gjort nu, og har lagt begge mail adresser ind
> og det køre bare, så tusinde tak det havde jeg aldrig fundet
> ud af.

Fornøjelsen er på min side.

Mvh,

--