Flytte talekortsnummer?
Fra : Vidar

Dato : 04-07-01 13:50

Jeg har taletidskort hos Telia.
Kan jeg flytte nummeret herfra over til fx Telmore?

Allan

Fra : Nick Christensen

Dato : 04-07-01 16:55

> Jeg har taletidskort hos Telia.
> Kan jeg flytte nummeret herfra over til fx Telmore?

Ved ikke om du kan hos Telia / Telmore. Men man kan hvert i fald ikke hos
SONOFON / TDC Mobil. Det skal være abb. hos begge udbydere.

Mvh.

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 04-07-01 18:28

Det kan godt lade sig gøre til Telmore ! Jeg er selv i gang med det !

Fra : Allan Anonym

Dato : 05-07-01 15:37

"Nick Christensen" <nick@crazyslagelse.dk> wrote in message

> Ved ikke om du kan hos Telia / Telmore. Men man kan hvert i fald ikke hos
> SONOFON / TDC Mobil. Det skal være abb. hos begge udbydere.

Jeg forstår vist ikke helt. Men legalt, _skal_ man kunne. Praktisk skal man
henvende sig til den man vil skifte TIL, som så vil ordne det.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 04-07-01 19:24

Hej

"Vidar" <alhalma@hotmail.com> wrote:

>Jeg har taletidskort hos Telia.
>Kan jeg flytte nummeret herfra over til fx Telmore?

Ifølge den information der er udsendt af Telmore, og vist også findes på
deres hjemmeside, så er det ikke noget problem at overføre taletidskort
numre fra andre operatører til Telmore.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Stine & Stefan

Dato : 05-07-01 23:21

>Ifølge den information der er udsendt af Telmore, og vist også findes på
>deres hjemmeside, så er det ikke noget problem at overføre taletidskort
> [...]

....såfremt det konverteres til et abonnement...

MVH Stine

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-07-01 18:25

"Stine & Stefan" <stinestefan@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> ...såfremt det konverteres til et abonnement...

Der er da ikke noget hos Telmore der hedder "abonnement", er der?
Mener du at man skal konvertere FØR man flytter? I så fald kan jeg kun undre
mig over hvad hulen meningen med det er...

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-07-01 23:10

Hej

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote:

>Der er da ikke noget hos Telmore der hedder "abonnement", er der?
>Mener du at man skal konvertere FØR man flytter? I så fald kan jeg kun undre
>mig over hvad hulen meningen med det er...

Nej, man kan vel ikke kalde det et abonnement hos Telmore, og der skal
ikke konverteres til abb. _før_ man flytter et taletidskort nummer over
fra en anden operatør.

Iøvrigt er dette med taletidskort ved at blive noget udvandet ! - I
'gamle dage' gik man blot ind i forretningen og bad en en
taletids-startpakke. 'Pakke den ene vej, penge den anden vej', og så
var den sag klar. Idag er det at oprette et taletidskort stort set
identisk med et abonnement, man skal være myndig, fyldt 18 år, man skal
oplyse CPR nr. navn adresse osv. og medbringe diverse dokumentation i
form af sygesikringsbevis, kørekort el. lign. - så man kan snart sige at
"forskellen er ens", forskellen ligger kun i betalingsmåden.

--
M.v.h. Ole®