installering osCommerce
Fra : Mejer

Dato : 04-05-07 09:14

ja det skal jo lige prøves, www.tikroner.dk

jeg har oploaded alle filerne, men så vil den installere, og så vil den have
info om alt muligt, det kløjs jeg godt nok i, jeg ved ikke hvad jeg skal
skrive hvor, det er lige før jeg vil betale et mindre beløb for at få det
til at fungere..

Fra : Martin

Dato : 04-05-07 21:55

Prøv at spørge her <http://www.openforum.dk/viewforum.php?f=2>

Fra : Martin van de Belt -~

Dato : 05-05-07 14:13

Du kan jo bare taste din MySQL-host-information ind?

Eller spørg her :D www.webmastere.dk
--

Med venlig hilsen,
Martin van de Belt