E-Mail
webnoob 5265
Egne mails bliver vist som Spam???
Fra : Mr. Mox

Dato : 04-05-07 12:29

Jeg har sendte mails fra mine egne 3 konti til mig selv, men alle bliver
mærket som spam ved modtagelsen. Jeg har vinklet marker ikke....hvis
afsender er i personlig adressebog (som jeg bruger.

Men alle mine konti er "Spammet" både med det talkono jeg fik af min
server 0g den alibi jeg valgte til disse numre?????

Skal man slette hele skidtet og få NYE konti af serveren?? Jeg tror for
øvrigt jeg også tidligere har fået spam der brugte min servers navn til
at spamme med.

Er livet virkeligt SÅ hårdt?

mvh Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-05-07 12:47

Den 04-05-07 13.28 skrev Mr. Mox følgende:
> Jeg har sendte mails fra mine egne 3 konti til mig selv, men alle bliver
> mærket som spam ved modtagelsen. Jeg har vinklet marker ikke....hvis
> afsender er i personlig adressebog (som jeg bruger.

Problemet er sikkert, at du ikke selv står i din egen adressebog.

Jeg forstår ikke, hvad du mener.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Leg med verdens første regneark, VisiCalc, og mærk historiens vingesus.

Fra : Mr. Mox

Dato : 04-05-07 13:45

Kim Ludvigsen skrev:

> Problemet er sikkert, at du ikke selv står i din egen adressebog.

Det gør jeg.

Skal man slette hele skidtet og få NYE konti af serveren?? Jeg tror
for øvrigt jeg også tidligere har fået spam der brugte min servers
navn til at spamme med.

> Jeg forstår ikke, hvad du mener.

Jeg kan have 5 adresser hos min server Nordit, som alle vil lyde som
mbx24352@nrdc.dk ller lignende.
Disse kan jeg så give et alibi som f.eks.svargruppen@nrdc.dk, dette vil
så (så vidt jeg fatter det) henvise til det "originale".
Men jeg modtager spam på begge på alle mine tre konti??????
Jeg mener at huske at jeg også modtog spammails adresseret til
xxx@nrdc.dk: Jeg skrev til Nordit og fik besked på at det var der ikke
noget at gøre ved, der var så meget spam for tiden!!!!!!!

med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Max

Dato : 04-05-07 13:52

Hej Mr. Mox

> Jeg kan have 5 adresser hos min server Nordit, som alle vil lyde som
> Disse kan jeg så give et alibi som f.eks.svargruppen@nrdc.dk, dette
> vil så (så vidt jeg fatter det) henvise til det "originale".

Selv om du skifter, ja så ender du sikkert i samme situation om
et stykke tid igen. Og strengt taget er det vel sjældent at du sender
dig selv post.

Ps: det hedder ikke alibi, det hedder et alias.

--
Mvh Max