Firefox linke mellem sider...
Fra : MicJen

Dato : 04-05-07 10:50

Hej

Jeg har en index side, "index.html" som linker til en anden side "CPU.html".
Således ser det ud:

Det virker fint med Internet Explorer 7, men i firefox er det ikke muligt at
klikke på CPU linket. Det er ikke markeret som link så at sige.

Hvad skal der til for at firefox kan vise det korrekt?

På forhånd tak.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-05-07 11:05

Den 04-05-07 11.49 skrev MicJen følgende:

> Det virker fint med Internet Explorer 7, men i firefox er det ikke muligt at
> klikke på CPU linket. Det er ikke markeret som link så at sige.
>
> Hvad skal der til for at firefox kan vise det korrekt?

Du skal såmænd bare skrive koden korrekt:

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 04-05-07 11:06

MicJen skrev:
> [...]
> klikke på CPU linket. Det er ikke markeret som link så at sige.
>
> Hvad skal der til for at firefox kan vise det korrekt?

Din kode er ikke korrekt. Den skal se sådan ud:

Hvis du retter fejlen vil Firefox også vise koden rigtigt.

Mikkel

Fra : MicJen

Dato : 04-05-07 11:14

LOL ja det er øjnene man bliver blind på først.

Tak for det, begge to.