Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox tekststørrelse
Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-05-07 08:14

Hvorfor kan jeg ikke få Firefox til at bibeholde den tekststørrelse jeg
vælger?. Jeg kan sagtens forstørre teksten under vis/forstør tekst. Jeg har
også prøvet at gå ind i Firefox indstillinger, og ændre standardskrifttypen.
Intet hjælper. Hver gang jeg starter firefox op på ny, er tekststørrelsen
gået tilbage til en lille størrelse, hvor man nærmest skal anstrenge øjnene.

Mvh.

Karsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-05-07 09:40

Den 04-05-07 09.14 skrev Karsten Jensen følgende:

> [...]
> også prøvet at gå ind i Firefox indstillinger, og ændre standardskrifttypen.

De fleste (om ikke alle) browsere går tilbage til standardstørrelsen ved
ny programstart. Du kan angive en mindstestørrelse i Firefox, men jeg
tror, du er bedre stillet med at installere denne lille udvidelse, som
jeg har meget glæde af:

http://urandom.ca/nosquint

NoSquint husker den valgte tekststørrelse - ikke bare fra sidste vindue,
du havde åbnet, men for hver site. På den måde kan du fx helt automatisk
få vist teksten i 120% på Berlingskes hjemmeside, 130% på Politikens
hjemmeside og 100% på Mozilladanmarks hjemmeside.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-05-07 10:09

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

> [...]
> få vist teksten i 120% på Berlingskes hjemmeside, 130% på Politikens
> hjemmeside og 100% på Mozilladanmarks hjemmeside.

Det virker rigtigt fint. Det er herligt når man kan få hjælp via usenet til
et problem, som har irriteret en grænseløst. Tak - og god weekend

Mvh.

Karsten