søges: ringetone= "gadedrengefløjt"
Fra : Preben Kaas

Dato : 01-05-07 22:36

Jeg havde på min gamle telefon et rigtigt "gadedrengefløjt" som
ringetone, men fik det desværre ikke sikret inden telf. gik til de
evige jagtmarker.

Er der mon en eller anden som ved, hvor jeg kan få fat i fløjtet igen?

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-05-07 22:51

Preben Kaas skrev:

> Er der mon en eller anden som ved, hvor jeg kan få fat i fløjtet igen?

Hvis ikke andre har den kan du måske finde noget hér:

http://www.findsounds.com/types.html
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-05-07 23:00

Hans Paulin (6310) skrev:

> Hvis ikke andre har den kan du måske finde noget hér:
>
> http://www.findsounds.com/types.html

....og så er der vist ikke lige nogen fløjt dér
Hans

Fra : Preben Kaas

Dato : 02-05-07 11:19

On Wed, 2 May 2007 00:00:08 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>...og så er der vist ikke lige nogen fløjt dér

Jo, det var der sandelig.
Fandt 200 forskellige. Flest tog og trillefløjter.
Men fandt også én, som er meget tæt på mit gamle "gadedrengefløjt".

Tak for tippet

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-05-07 12:51

Preben Kaas skrev:

> Jo, det var der sandelig.
> Fandt 200 forskellige. Flest tog og trillefløjter.
> Men fandt også én, som er meget tæt på mit gamle "gadedrengefløjt".
>
> Tak for tippet

Velbekomme!
Hans

Fra : skibber

Dato : 02-05-07 20:23

On 01-05-2007 23:35:39, Preben Kaas wrote:
> [...]
> evige jagtmarker.
>
> Er der mon en eller anden som ved, hvor jeg kan få fat i fløjtet igen?

Du må vist selv ud på gaden og lave et eller finde en der kan
så optager du det bare.

En svajer er et sjældent syn nu om dage

/skibber

Fra : Finn N

Dato : 04-05-07 08:55

Hej Preben .
Prøv og download denne fil ...Der ligger den .
http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=29802
Hilsen Finn Helsingør

Fra : Preben Kaas

Dato : 06-05-07 19:21

On Fri, 4 May 2007 09:55:01 +0200, "Finn N" <norbom@city.dk> wrote:

>Hej Preben .
>Prøv og download denne fil ...Der ligger den .
> http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=29802
> Hilsen Finn Helsingør

Hej Finn
Tak for tippet, men desværre ligner det heller ikke det oprindelige,
som var så livagtigt, at man følte at "gadedrengen" stod lige ved
siden af én, når han fløjtede.

Håber jeg finder den en skønne dag.

mvh
Preben