8310: noget nyt om hvornår den er her?
Fra : Anders

Dato : 04-07-01 13:15

/anders

Fra : Hans-Jacob

Dato : 04-07-01 15:26

så vidt jeg husker er det den 1/9...
Jeg skal selv have den så hvis nogle finder en helt sikker udgivelses dato
så skriv endeligt!

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Bobby

Dato : 06-07-01 07:22

Nej, og kan det ikke også bare være 100 % ligegyldigt?
T39 er hos mig i morgen !

Nej undskyld, men jeg kan bare ikke lige få øje på det helt vildt
revolutionerende nye i denne telefon - Faktisk minder den mig lidt om en af
de dersens legetøjstelefoner, men det er måske tilsigtet?

Nå, det var bare lige min personlige mening, tæv mig bare...

Mvh.
Bobby

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 06-07-01 09:31

"Bobby" <graack2@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> de dersens legetøjstelefoner, men det er måske tilsigtet?

Du har da ret, det virker som Nokia med deres "nye" modeller sigter efter
et specifikt kundesegment.

> Nå, det var bare lige min personlige mening, tæv mig bare...

Du må gerne komme med en tilbagemeldning om T39'eren.

--
Nicholas