Problem med Nokia 6131?
Fra : Karin

Dato : 01-05-07 08:51

Hej
Min datters 3 mdr. gamle Nokia 6131 har den sidste måned haft et problem.
Hvis den har været klappet sammen i over 1 time, reagerer den ikke når den
bliver åbnet (sort skærm).
Først hvis den klappes sammen igen og derefter åbnes, reagerer skærmen.

Er dette en fejl? Skal jeg sende den til reparation?

Mvh. Karin

Fra : Poul Johannsen

Dato : 01-05-07 09:30

Hej

> [...]
> Først hvis den klappes sammen igen og derefter åbnes, reagerer skærmen.
>
> Er dette en fejl? Skal jeg sende den til reparation?

Hvilken software version?
Den nyeste er 5.50

Mvh Poul

Fra : Karin

Dato : 01-05-07 09:44

"Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Hvilken software version?
> Den nyeste er 5.50

Det vil jeg undersøge når jeg kommer hjem
Kan ældre version være problemet?

Mvh. Karin

Fra : Anders

Dato : 01-05-07 09:47

Det kan det sagtens være !

Fra : Klaus og Karin

Dato : 01-05-07 17:47

"Karin" <karin.klaus@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Den har V. 5.50

Mvh. Karin

Fra : Anders

Dato : 01-05-07 17:52

Nu er det vel ikke sådan at datteren har pillet lidt for meget ved den ?

Fra : Karin

Dato : 02-05-07 09:03

"Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det vel ikke sådan at datteren har pillet lidt for meget ved den ?

Nej, hun er en yderst forsigtig pige
Hun fortæller også at det sker allerede efter 10 min og når den tændes efter
fuld slukning.

Mvh. Karin

Fra : Anders

Dato : 02-05-07 12:46

Har du været forbi biksen, hvor den er købt ?

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 02-05-07 14:40

> Har du været forbi biksen, hvor den er købt ?

Har du ikke tækt dig, at læse indlæget fra starten ?

--
ad