Re: Indvandrerbørn ubegavede som følge af ~
Fra : Brumle Måseegg

Dato : 24-04-07 14:21

On 24 Apr, 11:08, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:

> Den kriminelle statslige embedsmand 'Peter Bang' (slet H802P = fortsat for
> fej for at stå for det du siger?) vover sig ud af hullet igen, for at
> forsvare det uforsvarlige overfor befolkningen ('souverænen'), nemlig den
> landsforræderiske politik af hans overordnende.
>
> Sig mig, dit stykke lort, er du virkelig for ynkelig for at yde modstand
> dér, hvor det ville være påbudt, nemlig på din arbejdsplads? Men her er det
> naturligvis nemmere, det har du ret i.

Etter å ha lest dette og andre innlegg fra denne Laudahn, samt noe av
den såkalte "Danske" foreningen kolporterer, står jeg bare tilbake med
følgende konklusjon.

De innebærer en adskillig større fare for danskenes frihet,
rettsikkerhet og levemåte, for ikke å snakke om kultur, enn noen om en
aldri så ondsinnet fremmed folkegruppe overhodet kan finne på å drømme
om.

Heldigvis har de vel, som deres meningsfeller i Norge, bare marginal
oppsluttning i befolkningen forøvrig,