Tv out på grafik kort??
Fra : Tunes

Dato : 04-07-01 12:28

Hej NG
Jeg har et spørgsmål ang. tv-out på grafik kort, en kammerat har lige købt
en ny computer med et geforce 3 grafik kort, bag på kortet er der et
underligt firekantet stik, udover stiket til monitor.. så var det jeg tænkte
at det måske var tv-out, jeg har aldrig set sådan et stik før, er der en der
ved hvad det er for et stik, og hvad det skal bruges til??

Mvh
-= Tunes =-

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-07-01 12:50

hvis det er et hvidt stik 18 huller og en flad plade kunne det lyde som et
DVI stik til fladskærm. Hvilket mærke og model er grafikkortet?
Et TV'out er som regel et S-vhs stik (ligner lidt et PS2 stik) eller et
Phonostik (ligesom dem bag på dit anlæg)

mvh

Michael

Fra : Tunes

Dato : 04-07-01 12:56

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Et TV'out er som regel et S-vhs stik (ligner lidt et PS2 stik) eller et
> Phonostik (ligesom dem bag på dit anlæg)

Takker der er til fladskærm så, da der netop er hvidt med en masse huller,
tak for hjælpen

mvh
-= Tunes =-