Hvis det ikke virker, hva så?
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 04-07-01 12:10

Hej alle

Jeg har lige fået adsl 2048/512 fra TDC, det rykker bare. Min kollega har
også fået det, men der er ingen udslag.

"modemet" + router ser ud som på min med lys i de 3 første lamper.
Jeg kan fra min pc pinge hans routers ip
men jeg får ikke forbindelsen.

Jeg kan desværre ikke se på netkortet om der er forbindelse, da der ikke er
nogle indikatorlampe på det.

Jeg har nu tænkt mig at smide en blærbar pc på routeren for at tjekke om det
er netkortet eller routeren der ikke duer.

Andre forslag????

Venligst

Bo

Fra : --==JKADK==--

Dato : 04-07-01 12:12

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har nu tænkt mig at smide en blærbar pc på routeren for at
tjekke om det
> er netkortet eller routeren der ikke duer.

Jeg ville starte med noget så simplet som kablerne .. tjek om de
er ok .. om det er de rigtige .. måske sidder der et krydset
hvor der skulle sidde et almindeligt eller omvendt ..

MVH