Hva er Bedst af Disse 2 Produkter fra Prom~
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 01-05-07 18:15

Hejsa

Hvad er bedst af disse her 2 Produkter ????

01 Promise Ultra133 TX2

02 Promise FastTrak TX2000

Findes der ander mærker til IDE-Kontroller , som er bedere end Promise
????

Med Venlig Hilsen

Lars Skov Jensen

Fra : Simon [2610]

Dato : 02-05-07 05:51

> 02 Promise FastTrak TX2000
>
> Findes der ander mærker til IDE-Kontroller , som er bedere end Promise
> ????
Jeg har har haft den her i min server indtil i år hvor jeg upgraderede til
store SATA diske, og den kører helt fint, men den er absolut ikke den
hurtigste i klassen. Jeg mener 3ware laver nogle af de bedste. prøv at tage
et kig på tomshardware.com efter gamle tests, måske finder du noget der.

mvh.Simon