Trådløs printer
Fra : PSG

Dato : 01-05-07 11:56

Hej

Jeg vil investere i en trådløs printer, så jeg både kan udskrive fra alle
husets pc'er. Kræver det, at computerne er oprettet i et netværk eller kan
de bare selv finde printere via det trådløse netværk?

PFT
Patrick

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 01-05-07 15:22

Hejsa

>Jeg vil investere i en trådløs printer, så jeg både kan udskrive fra alle
>husets pc'er. Kræver det, at computerne er oprettet i et netværk eller kan
>de bare selv finde printere via det trådløse netværk?

Den skal være oprettet i netvært - heldigvis da

Ellers kune din nabo hjo også skrive ud på den og bruge alt dit papir
og blæk/toner

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-05-07 20:28

"www.netink.dk / www.GPSdebat.dk" <infoFJERN@netinkFJERN.dk> wrote in
message news:v6je3310bnn4p1184ggfv1jivub25fqkmc@4ax.com...

> Den skal være oprettet i netvært - heldigvis da
>
> Ellers kune din nabo hjo også skrive ud på den og bruge alt dit papir
> og blæk/toner

Ahh man kan da vist godt sætte sådan en printer til at virke i et Ac-hoc
netværk som det vist heder.

Fra : Hans

Dato : 01-05-07 21:17

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> message news:v6je3310bnn4p1184ggfv1jivub25fqkmc@4ax.com...

> Ahh man kan da vist godt sætte sådan en printer til at virke i et Ac-hoc

'.. kan da vist godt..
Hr. Bjarke Hansen skulle lige gøre sig klog. Uden synderligt held.

Fra : PSG

Dato : 02-05-07 08:35

> Den skal være oprettet i netvært - heldigvis da
>
> Ellers kune din nabo hjo også skrive ud på den og bruge alt dit papir
> og blæk/toner

Tjo, men så skal han jo også lige ind i mit hus for at hente printet! - så
den risiko ville jeg da gerne løbe...

- Patrick