MS Windows
briani 27239
Hvordan genskabes "Hurtig Start"
Fra : co@ch [4130]

Dato : 02-05-07 21:47

"Hurtig Start" i processlinien er gået død efter et nedbrud.

Jeg kan ikke aktivere "Hurtig Start" ved at højreklikke på processlinien >
Værktøjslinier > Hurtig Start.

Jeg får en fejlmeddelelse om at den ikke er tilgængelig.

Hvis jeg skal genskabe den selv, hvor finder jeg så højreklik menuen og hvad
er kommandolinien for "Hurtig Start"?

Kan nogen hjælpe?

mvh
Bri@n

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 02-05-07 22:00

co@ch [4130] skrev:
> [...]
>
> Jeg får en fejlmeddelelse om at den ikke er tilgængelig.
>
> Hvis jeg skal genskabe den selv, hvor finder jeg så højreklik menuen og hvad

Har ikke lige en windowsmaskine at se på, men jeg husker der ligger en
folder i %appdata%\Internet explorer\quick start eller sådan noget. Det
er indholdet af Hurtigstart. Og hvis mappen ikke er der ku' det være fejlen.

Se evt i Default user mappen for hvor den skal ligge.

/A

Fra : kep

Dato : 02-05-07 22:32

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg skal genskabe den selv, hvor finder jeg så højreklik menuen og
> hvad er kommandolinien for "Hurtig Start"?

Hej
Måske "TaskbarRepair ToolPlus" kan klare det
http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

--
M.v.h.
kep

Fra : co@ch [4130]

Dato : 02-05-07 23:34

> Hej
> Måske "TaskbarRepair ToolPlus" kan klare det
> [...]

Super..dette var hvad der skulle til...takker

mvh
Bri@n

Fra : kep

Dato : 02-05-07 23:50

> Super..dette var hvad der skulle til...takker
>
> mvh
> Bri@n

Selv Takker ;- )