MS Windows
briani 27239
telefon og modemindstillinger XP
Fra : Per H

Dato : 01-05-07 16:33

Under telefon og modemindstillinger (kontrolpanel)kan jeg ikke taste
noget ind, og ruderne er tomme, det giver problemer i outlook
adressebog.

Hvordan klarer jeg det problem?
Vh Per

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-05-07 23:14

Per H skrev:

> Under telefon og modemindstillinger (kontrolpanel)
> kan jeg ikke taste noget ind, og ruderne er tomme

Hvilket styresystem bruger du?

Kører du med bredbånd, skal der ikke være telefon- og
modemindstillinger.

> det giver problemer i outlook adressebog.

De ting skulle ikke have noget med hinanden at gøre,
og hvilke problemer giver det? Du er nødt til at være
lidt mere specifik.

Spørgsmål omkring mailprogrammer er nok bedre at
stille i:

eller

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Per H

Dato : 02-05-07 05:07

On Wed, 2 May 2007 00:14:11 +0200, "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev:

>Hvilket styresystem bruger du?

Det står i subj.. XP.

>Kører du med bredbånd, skal der ikke være telefon- og
>modemindstillinger.

ja bredbånd

>De ting skulle ikke have noget med hinanden at gøre,
>og hvilke problemer giver det? Du er nødt til at være
>lidt mere specifik.

i outlook 2007 under kontaktpersoner, kan jeg ikke tilføje
telefonnummer, da den popper op med at jeg skal skrive hvilke land og
område jeg kommer fra. Men kasserne er tomme, og jeg kan ikke skrive
noget i dem. så personen kan ikke gemmes.

Præsis den samme box er der i telefon/modemindstillinger,m og der kan
heller ikke skrives noget. Om fejlen ligger i outlook, aner jeg ikke,
men det er træls, at jeg ikke kan bruge kontaktpersoner (telefonbogen)

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-05-07 01:55

Per H skrev:

> heller ikke skrives noget. Om fejlen ligger i
> outlook, aner jeg ikke, men det er træls, at jeg ikke
> kan bruge kontaktpersoner (telefonbogen)

Klart, men prøv alligevel at spørge i

I sådan en situation ville jeg bare geninstallere
programmet.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Per H

Dato : 02-05-07 05:12

det er i outlook, den med kalender, noter
kontaktpersoner. Og alså ikke mailprogrammet outlook expres..
Vh Per