MS Windows
briani 27239
PSC 1205 under Windows Vista
Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 01-05-07 09:58

Min gamle HP PSC-1205 lod sig uden besvær installere under Windows Vista, så
den kan printe og scanne billeder.
Men den havde også et simpelt tekstgenkendelsesprogram til
tekstscanning. Det ser ikke ud til at være installeret. I hvert fald kan jeg
ikke finde det nogen steder (jeg kan heller ikke huske, hvad det hed, men
under Windows XP dukkede det op under de 5 HP-director-ikoner).
Ved nogen, om det er installeret og bare har gemt sig godt, eller om det
er droppet.

hilsen

Flemming

--
Flemming Chr. Nielsen
mailto:flemming.chr.nielsen@webspeed.dk

Fra : hcma

Dato : 01-05-07 14:28

"flemming chr. nielsen" <flemming.chr.nielsen@webspeed.dk(remove)> skrev i
en meddelelse news:46370143$0$13960$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> men under Windows XP dukkede det op under de 5 HP-director-ikoner).
> Ved nogen, om det er installeret og bare har gemt sig godt, eller om

Er der installeret Microsoft .NET Framework Version (alle 3 versioner) ?
alle PSC udgaver kræver det.

m v h
hc

Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 01-05-07 14:56

Det kan jeg ikke svare dig på, for jeg aner ikke, hvad det er. Men den
printer og scanner altså upåklageligt. Om den også kan indstilles til at
genkende tekst, ved jeg derimod ikke. Hilsen Flemming

Fra : Fjollefrans

Dato : 01-05-07 18:18

> Det kan jeg ikke svare dig på, for jeg aner ikke, hvad det er. Men den
> printer og scanner altså upåklageligt. Om den også kan indstilles til at
> genkende tekst, ved jeg derimod ikke. Hilsen Flemming

Vista er født med .NET 2.0/3.0

(og der er 4 versioner. 1.0, 1.1, 2.0 & 3.0, 3.0 er dog mere en udviddelse
til 2.0 end en ny version)

- FF