"Siden kan ikke vises" (Telmore)
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 04-07-01 10:54

Hej

Er det lykkedes for nogen at komme ind på Telmore's
'nummerflytningsside' ?

Jeg har prøvet et utal af gange siden i Søndags, dels fra 3 forskellige
maskiner her i huset, dels nogle stykker på jobbet, med diverse
styresystemer, og browser mærker/varianter. I samtlige tilfælde er
resultatet:

"Siden kan ikke vises" 'Serveren ikke fundet, eller DNS fejl'

Og det kan jeg jo ikke bruge til meget. Skal bemærkes at jeg _er_
Telmore kunde, og har absolut ingen problemer med at komme ind på deres
'sikre' sider for betaling m.m. Iøvrigt er alle krypteringsmuligheder
hér aktiveret.

Det er ikke særligt smart, og må koste et stort antal potentielle
kunder, det er jo idag ikke alle der er computernørder som gider/kan
prøve diverse ændringer i opsæt, idag er det 'Maren i kæret' og 'Fru
Hansen på tredie' og kan de ikke komme igennem i første hug, så opgiver
de, og måske kigger andre steder....

--
M.v.h. Ole®

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-07-01 11:18

Ole Rasmussen skrev:

>Er det lykkedes for nogen at komme ind på Telmore's
>'nummerflytningsside' ?

Regn med at der er såpdan et pres på siden at den er overbelastet
eller de er nødt til at slukke forserveren. Det er mit gæt. Jeg
hørte første melding om problemer samme morgen som der blev åbnet
for nummerflytningen.

--
Bertel
Min usenetstatistik er blevet opdateret. Se min

Fra : Morten Jensen

Dato : 04-07-01 22:41

Ole Rasmussen wrote:

> Er det lykkedes for nogen at komme ind på Telmore's
> 'nummerflytningsside' ?

Når jeg prøver med Internet Explorer 5 kommer der ´Siden kan ikke
vises´, men prøver jeg med Netscape 4.72 er der ingen problemer med at
komme derind.

Morten Jensen

Fra : Rasmus Boeriths Vest~

Dato : 03-07-01 16:09

Du skal bare have den nyeste version af IE.