Tråde
Fra : Ralle

Dato : 02-05-07 17:22

Hej gruppe
Kører med Thunderbird 2.0.0.0. og har et problem når jeg skal læse
nyhedsgrupper. Når jeg markerer en gruppe f.eks denne gruppe, så åbnes
den i tråde hvilket kan være lidt uoverskueligt at se på og jeg er nød
til at skrolle opefter for at se de nyeste indlæg eller trykke på hver
eneste minus. Jeg har været inde i vis=> Tråde=> vis kun første i tråden
og så falder det hele på plads og er helt normalt at se på og kan selv
åbne de tråde jeg vil læse. Næste gang jeg åbner en nyhedsgruppe, er
markeringen "vis kun første i tråden" væk og jeg er nød til at gå ind og
markere en gang til og sådan fortsætter det med alle de grupper jeg
abonnerer på, død irreterende. Hvordan f....n får jeg den markering til
at blive hængende?

Ralle

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-05-07 22:56

Den 02-05-07 18.22 skrev Ralle følgende:

> [...]
> åbne de tråde jeg vil læse. Næste gang jeg åbner en nyhedsgruppe, er
> markeringen "vis kun første i tråden" væk og jeg er nød til at gå ind og

Indstillingen burde huskes til næste gang, men du skal være opmærksom
på, at indstillingen huskes særskilt for hver nyhedsgruppe.

Kan du ikke få det til at makke ret, kan du overveje et alternativ: Hop
til næste ulæste indlæg ved at trykke på tasten "n" eller hop til næste
tråd med ulæste indlæg ved at trykke på tasten "t".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Ralle

Dato : 03-05-07 05:33

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> til næste ulæste indlæg ved at trykke på tasten "n" eller hop til næste
> tråd med ulæste indlæg ved at trykke på tasten "t".

Tak for svaret.

Ralle