E-Mail
webnoob 5265
Pan : batch
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-05-07 10:22

Er det muligt at lave en batch eller lignende der henter nye meddelelser
(hoveder) på bestemte tidspunkter f.eks. hver 5. minut eller lignende

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-05-07 11:29

Ivan V. Klattrup skrev:

> Er det muligt at lave en batch eller lignende der henter nye
> meddelelser (hoveder) på bestemte tidspunkter f.eks. hver 5.
> minut eller lignende

Mon ikke det bedre kan svare sig at sætte en proxy, som fx leafnode,
eller en regulær newsserver, som fx INN, op så?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-05-07 12:28

Den Wed, 02 May 2007 10:29:10 +0000 skrev Klaus Alexander Seistrup:

> Mon ikke det bedre kan svare sig at sætte en proxy, som fx leafnode,
> eller en regulær newsserver, som fx INN, op så?

Det gavner intet, derved får jeg ikke automatiseret den process som jeg
vil have, som er at kunne se nye indlæg i pan uden at jeg skal trykke på
"get new headers for subscribed groups" hver gang.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-05-07 12:32

Ivan V. Klattrup skrev:

> [...]
> som jeg vil have, som er at kunne se nye indlæg i pan uden at
> jeg skal trykke på "get new headers for subscribed groups" hver

For mig lyder det som om man kan gå hen og blive for magelig.

Jeg kender intet til Pan (bruger selv INN + SLrn), så hvis en
proxy eller en regulær newsserver ikek er noget for dig, kan jeg
ikke hjælpe.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-05-07 12:31

Den Wed, 02 May 2007 11:28:23 +0000 skrev Ivan V. Klattrup:

> som er at kunne se nye indlæg i pan uden at jeg skal trykke på
> "get new headers for subscribed groups" hver gang.

Jeg anvender visningen "Match only unread articles" og markerer alle indlæg
læst når en gruppe forlades

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-05-07 13:51

Den Wed, 02 May 2007 11:31:30 +0000 skrev Klaus Alexander Seistrup:

> For mig lyder det som om man kan gå hen og blive for magelig.

muligvis, det er den måde jeg gør det i Xananews under XP

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk