Blank logo
Fra : SB

Dato : 29-04-07 15:57

Hvor kan man købe et 'blankt' logo så udbyders navn ikke længere ses på
skærmen?
Har kigget under forskellige sites men kan altså ikke finde lige netop denne
service.

--
SB

Fra : Peter

Dato : 29-04-07 16:06

Hej.

Alt efter hvad det er for en telefon, kan der være mulighed for at lave et
selv.....
- så hvilken telefon drejer det sig om, så kan vi måske komme nærmere.... ??

Man laver eks. et "billede" på 1x1 pixel, og gør denne pixel
gennemsigtig.....

--
Peter

Fra : SB

Dato : 29-04-07 16:16

Klip

> [...]
> ??
>
> Man laver eks. et "billede" på 1x1 pixel, og gør denne pixel

Det er en Samsung Z540.
Vil det sige at jeg blot kan lave et gennemsigtigt 'billede' og derpå
overføre det via BT til mobilen?
Hilsen og tak for svaret
SB

Fra : Peter

Dato : 30-04-07 17:04

Hej.

> Vil det sige at jeg blot kan lave et gennemsigtigt 'billede' og derpå
> overføre det via BT til mobilen?

Ja, på mange telefoner kan du gøre precis sådan, og så bagefter vælger du
det billede som operatør-logo i telefonen, måske hedder det noget lidt andet
i din telefon....?
- og om det fungere på en samsung ved jeg faktisk ikke......

--
Peter

Fra : Jan Larsen

Dato : 29-04-07 20:00

"SB" <sb@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| skærmen?
| Har kigget under forskellige sites men kan altså ikke finde lige netop

Kig tidligere i denne gruppe!

Jan Larsen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-04-07 17:36

SB wrote:
> Hvor kan man købe et 'blankt' logo så udbyders navn ikke længere ses
> på skærmen?
> Har kigget under forskellige sites men kan altså ikke finde lige
> netop denne service.

Send beskeden "slet stjerne logo" til 1212, så modtager du et blankt
operatørlogo. Jeg er aldrig blevet opkrævet noget for det, så jeg er
tilbøjelig til at sige, at det er gratis.

Søren

Fra : SB

Dato : 30-04-07 18:35

Klip>
> Send beskeden "slet stjerne logo" til 1212, så modtager du et blankt
> operatørlogo. Jeg er aldrig blevet opkrævet noget for det, så jeg er
> tilbøjelig til at sige, at det er gratis.
>
> Søren
Min telefon, Samsung Z540, understøtter desværre ikke.
Ellers tak for hjælpen.
SB