Stort/lille SIM-kort
Fra : Mogens

Dato : 28-04-07 08:45

Jeg har en bil med integreret tlf. i en samlet "commandocentral"
Simkortet skal i den sammenhæng være den store udgave, hvor
jeg i min mobilos anvender den lille udgave (presset ud af det store).

Tidligere bestilte man blot et dobbelt/ekstrakort, men det kan man
ikke mere, idet TDC er stoppet med at levere ydelsen. Hvad gør
jeg så, når jeg gerne vil have samme funktionalitet som tidligere?
(slukket mobilos, og opkaldet ledes automatisk videre til bilens tlf.
hvis den er tændt - eller til mit tlf. svar)

Fra : Mogens

Dato : 29-04-07 08:11

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (slukket mobilos, og opkaldet ledes automatisk videre til bilens tlf.
> hvis den er tændt - eller til mit tlf. svar)

Hmm, er der virkelig ingen, der ved lidt om dette?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-04-07 08:16

Mogens skrev:

>Hvad gør jeg så, når jeg gerne vil have samme funktionalitet som tidligere?

skifter udbyder
http://www.unotel.dk/support/faq-3.asp?sogeord=&id=299&ovrid=87&losning_type_id=1

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-04-07 09:43

Ivan V. Klattrup skrev den 29-04-2007 09:15:

> skifter udbyder
> http://www.unotel.dk/support/faq-3.asp?sogeord=&id=299&ovrid=87&losning_type_id=1

dvs. det er bare to numre som viderestiller til hinanden

Gad vide om ikke alle udbydere kan tilbyde viderestilling
(og gad vide hvad det koster )

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Jean

Dato : 29-04-07 08:40

Mogens skrev:
> Tidligere bestilte man blot et dobbelt/ekstrakort, men det kan man
> ikke mere, idet TDC er stoppet med at levere ydelsen.

Hvis du mener et ganske almindeligt dobbeltkort. Hvor opkald bliver
viderestillet gratis fra hovedkort til bikort, så yder TDC i høj grad
stadigvæk denne ydelse.

Det koster 30 kr. pr. md. Oprettelsen er 93,75 kr. incl. moms.

Husk at det ikke er teknisk muligt at viderstille SMS'er sendt til
hovedkortet, da bikortet faktisk har sit eget nummer. Så SMS'er sendt til
dit mobilnummer vil til alle tider blive leveret til hovedkortet.

Du kan læse mere her:
http://erhverv.tdc.dk/publish.php?id=11264&dogtag=f5_e_mob_ta_tp

(Det kan også sagtens oprettes til private, dog ikke hvis du har
Duet-abonnement.)

Du kan oprette det via 80 80 80 20, eller i din lokale TDC Butik.

Mvh Jean.

Fra : Mogens

Dato : 29-04-07 09:13

"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse

> [...]
> Duet-abonnement.)
> Du kan oprette det via 80 80 80 20, eller i din lokale TDC Butik.

Tak for det - det er en firma-tlf.

Fra : Mogens

Dato : 30-04-07 17:27

> Tak for det - det er en firma-tlf...

....og vor abb.form tillader umiddelbart ikke den nævnte ordning. Man
har dog nu givet os en anden mulighed, der matcher - pris 25 kr pr måned...