N80 dansk sprogpakke
Fra : Kim

Dato : 26-04-07 18:04

Jeg har lige købt en N80 som åbenbart er paralell import.
Efter jeg har opdateret softwaren er den danske sprogpakke væk.

Er der nogen her der ved hvordan jeg igen får dansk sprogpakke
installeret, er det noget jeg selv kan på en eller anden måde,
eller er der kun den tunge vej ned i en butik og betale for det?

--
Mvh Kim
"Mens vi venter på det, vi helst vil gøre, kan vi udrette meget."

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 04:48

"Kim" skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der ved hvordan jeg igen får dansk sprogpakke
> installeret, er det noget jeg selv kan på en eller anden måde,

Hejsa

Du skal bruge en dansk produkt kode, ændre den i telefonen, og opdatere den
en gang til, så er den dansk

se mere her om selve koden:
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=78440&highlight=N80+produkt+kode

programmet til kode skift er her:
http://www.b-phreaks.co.uk/files/NSS/NSS103810.zip

God fornøjelse, og husk at når du skifter din kode, smider du garantien ud !

Mvh
Anders Skalsted

Fra : Kim

Dato : 27-04-07 11:02

Efter mange tanker skrev -=Mr.Me=-:

> Du skal bruge en dansk produkt kode, ændre den i telefonen, og opdatere den
> en gang til, så er den dansk

Tak for hjælpen - det var der jo ikke nogen ben i.

--
Mvh Kim
"Takt er at beskrive andre som de ser sig selv" - Abraham Lincoln

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 13:37

"Kim" skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen - det var der jo ikke nogen ben i.
>
> --

Skulle det være en anden gang.... brugte selv guiden til at lave min N73 om
til en N73ME

Anders