Bluetooth til Fastnettelefonen
Fra : Jørgen

Dato : 26-04-07 12:08

Ved I, om der findes en bluetooth dims, man kan koble til fastnettelefonen,
så man kan bruge sin øretelefon på samme måde som med mobilen? Mobilen er jo
født med Bluetooth i dag, så det var da tænkeligt.
Jørgen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 26-04-07 15:49

Jørgen wrote:
> [...]
> så man kan bruge sin øretelefon på samme måde som med mobilen? Mobilen er jo
> født med Bluetooth i dag, så det var da tænkeligt.

Der har lige været nævnt en eller anden herinde eller i en anden
telefon gruppe. Det var vidst en Siemens?

Fra : Jean

Dato : 26-04-07 15:58

Jørgen skrev:
> Ved I, om der findes en bluetooth dims, man kan koble til
> fastnettelefonen, så man kan bruge sin øretelefon på samme måde som med
> mobilen? Mobilen er jo født med Bluetooth i dag, så det var da tænkeligt.

http://kortlink.dk/3ts2

Mvh Jean.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 26-04-07 17:23

Jean wrote:

> http://kortlink.dk/3ts2

Ja, det var den. Men kan den bruges med stereo bluetooth headsæt?

JonB

Fra : Jean

Dato : 26-04-07 22:03

Jon skrev:
> Ja, det var den. Men kan den bruges med stereo bluetooth headsæt?

Det tvivler jeg på. Så tror jeg den ville blive opgivet med at den kunne
bruge streobluetooth. Ligesom et headset skal understøtte stereobluetooth,
så skal fx en mobiltelefon også understøtte det, så det bliver altid
tydeligt angivet.

Mvh Jean.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-04-07 08:01

Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote in

> Ja, det var den. Men kan den bruges med stereo bluetooth headsæt?

Telefonen understøtter næppe StereoBT profilen (A2DP).

Men det er heller ikke nødvendigt for at de 2 virker sammen. Tjek om dit
foretrukne stereo BT headset og fastnet telefonen har en BT headset profil
(HS eller HFR)) til fælles. Så virker de sammen.