Hvilket bluetooth headset til SE K750i
Fra : Mikael

Dato : 25-04-07 14:00

Hej

Jeg har lige fået et bluetooth headset til min mobil.
Telefonen er en SE k750i og det nye headset er Plantronics Discovery 640X.
Inden jeg flåede pakken op checkede jeg lige Plantronics hjemmeside og
opdagede at det headset ikke er kompatibelt med min telefon.
Jeg er ret ny mht. bluetooth og headsets men jeg var af den opfattelse at
alle bluetooth headsets virkede med alle bluetooth telefoner. Er jeg galt på
den?
I så fald... hvad skal jeg så holde øje med i min jagt på et andet headset?

Hvis det virkelig passer, at min telefon og mit headset ikke passer sammen
kan kan I så anbefale et andet til min telefon?

Med venlig hilsen
Mikael

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-04-07 14:49

Mikael skrev:

> Hvis det virkelig passer, at min telefon og mit headset ikke passer sammen
> kan kan I så anbefale et andet til min telefon?

En billig mulighed (ca. 350 da jeg købte) er Nokias HS-11W som
fungerer fint med SE K700 og SE T610. Det har øreklemme.

--
Bertel

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-04-07 08:51

Bertel Lund Hansen skrev:

> En billig mulighed (ca. 350 da jeg købte) er Nokias HS-11W som
> fungerer fint med SE K700 og SE T610. Det har øreklemme.

Subscribe; vi har haft 2 af dem til vore W800'er i godt et år nu og der har
aldrig været nogen problemer; rækkevidden og lyden m.m. er go'.

http://kortlink.dk/3tqn
Hans

Fra : Peter

Dato : 25-04-07 16:12

Hej.

Jeg kan anbefale Jabra BT250V, de fungere sammen med vores K750i
telefoner.....
- og de fungere faktisk rigtig fint syntes vi..... og så sidder BT250v
samtidig behageligt bag øret i stedet for de typer der klemmer på øret.....

--
Peter