Meddelelsestoner i en Samsung E900
Fra : Preben Kaas

Dato : 25-04-07 08:18

Kan man indsætte en downloaded melodi som ny meddelelsestone til brug
ved f.eks. indkommende SMS?
Kan ikke finde frem til hvor og i hvilket format disse
meddelelsestoner er lagret.

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 25-04-07 10:09

Preben Kaas wrote:
> Kan man indsætte en downloaded melodi som ny meddelelsestone til brug
> ved f.eks. indkommende SMS?
> Kan ikke finde frem til hvor og i hvilket format disse
> meddelelsestoner er lagret.

Det kan man ikke...

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Fra : Preben Kaas

Dato : 25-04-07 12:05

On Wed, 25 Apr 2007 11:08:43 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>Det kan man ikke...
>
>mvh.
>Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Tak for svaret - det må jeg så "leve" med.

Ved du forresten om der findes dansk instruktionsbog til E900?
Jeg har nemlig kun en engelsk.
Hvis ikke kan jeg måske støtte mig til den danske instruktionsbog for
D900 - de ligner vist hinanden en del eller gør de ikke?

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : Vega

Dato : 25-04-07 21:31

"Preben Kaas" <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Hvis ikke kan jeg måske støtte mig til den danske instruktionsbog for
> D900 - de ligner vist hinanden en del eller gør de ikke?

Dejlig telefon ihvertfald sådan en E900. :)
Har kun en ting, jeg kan ikke få den til at vise min telefonbog på min
Blaupunkt Memphis MP66 bilradio.

Mvh. Vega.