Fryse tærter ?
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 16:10

Er der nogen der kan svare mig på, om man kan fryse porretærter og
Broccolitærter ?
Venlig hilsen
Anne

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 17:30

"AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan svare mig på, om man kan fryse porretærter og
> Broccolitærter ?

Sagtens.

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 20:20

"Salvia" <Spørg!> skrev i en meddelelse

> "AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Sagtens.
>
> Tina

Hej Tina

Tak for dit svar, som jeg vil give videre til min datter Skal man gøre
noget bestemt , eller bare varme dem op den dag de skal bruges ?
Hilsen
Anne

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-07 07:23

"AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Tina
>
> Tak for dit svar, som jeg vil give videre til min datter Skal man gøre
> noget bestemt , eller bare varme dem op den dag de skal bruges ?

Tja... Sikre sig, at formen de bliver frosset i, kan tåle det. ;)

Ellers skal der ikke gøres noget specielt, hverken ved nedfrysning, optøning
eller opvarmning.

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-07 08:09

> Tja... Sikre sig, at formen de bliver frosset i, kan tåle det. ;)
>
> Ellers skal der ikke gøres noget specielt, hverken ved nedfrysning,
> [...]
Det kan jo så ikke være nemmere
Anne