Min pik vokser og vokser ....
Fra : Jim

Dato : 24-04-07 22:53

Jeg har fået et alvorligt problem
Min pik vokser og vokser og nu kan jeg ikke mere gå i shorts om sommeren
fordi den hænger ud af buksebenet. Børnene fniser men de voksne og
halvfede bliver chokerede og blufærdige og mænd med små tissemænd bliver
meget vrede på mig.
Det startede lige pludseligt og nu er den blevet over 20cm længere og er
nu 45cm og tyk som en overarm
Hvad skal jeg gøre, håber at I kan hjælpe mig

\Jim

Fra : Steen

Dato : 24-04-07 23:40

Jim wrote:
> [...]
> er nu 45cm og tyk som en overarm
> Hvad skal jeg gøre, håber at I kan hjælpe mig

En psykolog kan tit hjælpe mod sådanne overbevisninger.
Hvis du på et tidspunkt fornemmer at "den" begynder at slæbe mod jorden, så
vil jeg til gengæld råde til et kirugisk indgreb (det hvide snit måske?).

/Steen

Fra : Soeren

Dato : 25-04-07 06:21

"Jim" <usenettroll@spam.la> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu 45cm og tyk som en overarm
> Hvad skal jeg gøre, håber at I kan hjælpe mig

skær den af med en slagterkniv

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-07 07:38

> [...]
> nu 45cm og tyk som en overarm
> Hvad skal jeg gøre, håber at I kan hjælpe mig

Så er du jo heldig, for lige nu har XL-Byg tilbud på trillebører, til kun Kr
169,- Hvilket jo faktisk er billigere, end et par langbenede shorts

M.V.H....Benny..

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-04-07 08:13

Jim skrev den 24-04-2007 23:53:
> [...]
> nu 45cm og tyk som en overarm
> Hvad skal jeg gøre, håber at I kan hjælpe mig

På et tidspunkt kan du tisse fra Øresundsbroen og sige: Uha, hvor
vandet er koldt.
Så stiller jeg mig ved siden af og siger: ...og dybt

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-04-07 13:49

Hej Jim
> [...]
> nu 45cm og tyk som en overarm
> Hvad skal jeg gøre, håber at I kan hjælpe mig

Ja du skal se at få styr på din fantasi. *ggg*

Mvh. brian

Fra : nana sørensen

Dato : 25-04-07 16:15

"Jim" <usenettroll@spam.la> wrote in message news:f0lukb$pvo$1@aioe.org...
> [...]
> nu 45cm og tyk som en overarm
> Hvad skal jeg gøre, håber at I kan hjælpe mig

Den skal beskæres. Det er lige sæson nu, lidt ligesom æbletræer.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 25-04-07 16:41

On Tue, 24 Apr 2007 23:53:21 +0200, Jim <usenettroll@spam.la>
wrote:

> [...]
>nu 45cm og tyk som en overarm
>Hvad skal jeg gøre, håber at I kan hjælpe mig

Kontakt Guinness Book of Records

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-04-07 17:39

Ebbe Hansen skrev den 25-04-2007 17:40:

> Kontakt Guinness Book of Records

Tror du, at de optager svulster?

Fra : nana sørensen

Dato : 25-04-07 21:51

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Tror du, at de optager svulster?

Ja, især hjernesvulster, der får folk til at tro at deres pik vokser synligt
hver dag.

Fra : -= JF =- priv

Dato : 26-04-07 20:07

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, især hjernesvulster, der får folk til at tro at deres pik vokser
> synligt hver dag.

Nu er det jo ikke folk som sådan der tror at deres pikke vokser. Det er vel
ret beset kun mænd der tror det.
I øvrigt vokser de faktisk synligt hver dag. Flere gange om dagen for at
være præcis

--
Mvh. John

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 25-04-07 18:11

wrote:

> [...]
>nu 45cm og tyk som en overarm
>Hvad skal jeg gøre, håber at I kan hjælpe mig

Bliv væk fra Zoo, jalousi kan være farligt
mvh Ebbe

Fra : BA

Dato : 25-04-07 22:16

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Brug dk.binære, så er det nemmere for os at tage stilling til problemet

Fra : Peter

Dato : 26-04-07 10:04

> [...]
> nu 45cm og tyk som en overarm
> Hvad skal jeg gøre, håber at I kan hjælpe mig

Tog du noget middel?? der fik kaloriius til at vokse, evt navn på produkt.

Fra : Holst

Dato : 26-04-07 10:44

Peter wrote:

> Tog du noget middel?? der fik kaloriius til at vokse, evt navn på produkt.

LSD.

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-04-07 11:20

In news:46307478$0$171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Holst <newsnov06@shelter.dk> typed:

> LSD.

Jeg tror, at det er første gang jeg oplever en Usenetskribent, der med
sin mailadresse både indrømmer at han er Usenet-troll og spammer

Overdrivelse har jo en enestående evne til at fremme forståelsen

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Holst

Dato : 26-04-07 12:12

Tove Krieger wrote:

> Jeg tror, at det er første gang jeg oplever en Usenetskribent, der med
> sin mailadresse både indrømmer at han er Usenet-troll og spammer

Jeps. Meget tyder på, at det bare er Solbrun numse i en anden inkarnation.

Fra : -= JF =- priv

Dato : 26-04-07 20:08

> Jeps. Meget tyder på, at det bare er Solbrun numse i en anden inkarnation.

QUE????

Fra : Holst

Dato : 26-04-07 20:21

-= JF =- priv wrote:

> QUE????

Hop nogle uger tilbage og find en tråd om at solbade nøgen.

Fra : -= JF =- priv

Dato : 26-04-07 21:13

> Hop nogle uger tilbage og find en tråd om at solbade nøgen.

Det gjorde jeg så, og jeg tror at du har ret.
En eller anden lille mandsling som kan lide at sige frække ord i større
selskab. Sølle!

--
Mvh. John

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 30-04-07 11:02

Søg mod elefantgården hos hunnerne, handen bliver tosset
hvis han ser dig.