missemor igen
Fra : Coppi

Dato : 28-04-07 17:08

Hej gruppe.

Åh hvor er hun dejlig !!!!!

Selv om man ikke er særlig køn kan man altså godt være dejlig.

Missemor som jeg før har fortalt om bliver mere og mere tam og kælen. Nu kan
jeg tage hende på skødet og hun står ligeså stille og spinder højlydt. Hun
er utrolig kontaktsøgende, kigger meget på os og prøver hele tiden om der er
nye måder hun kan være i nærheden af os.
Stribe har haft en lille dukkeseng, som han har sovet i imellem hundene og
mig, men han er blevet en stor jagtkat og er på jagt fra tidlig morgen og
sover så det meste af dagen. Og hvem lå så i dukkesengen her til morgen,
jojo det gjorde missemor, som selvfølgelig også skyndte sig at spinde, da
jeg snakkede til hende.

Selv om de andre er dejlige, er det vores ikke mere helt så vilde vildkat
der tager kegler.

God Week end
Coppi

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 18:07

Coppi wrote:
> [...]
> selvfølgelig også skyndte sig at spinde, da jeg snakkede til hende.
>
> Selv om de andre er dejlige, er det vores ikke mere helt så vilde

Hvor lyder det bare dejligt...

Kan man få lov at se billeder??

Louise

Fra : Siri

Dato : 28-04-07 20:14

> Louise skrev:

> Hvor lyder det bare dejligt...
>
> Kan man få lov at se billeder??
>
> Louise

Jaaa, vi vil se missemor, den søde!
Det der med, at en kat bare gør de skønneste ting, og er så utroligt
dejlig, det er en vidunderlig oplevelse....
Så jer, der kan svinge et kamera og dermed dele misse-momenter med
os andre fumlefingre-anbragt-på-linsen-igen - please, lad os glæde os
med jer over de skønne kattebasser!
Med venlig hilsen
Siri, og det glade uldbundt Gia (der vist skal sommerklippes, hvis det
bliver varmere....)
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Coppi

Dato : 29-04-07 12:15

Hej Siri og Louise

Så fortæl lige hvordan man gør jeg har vist prøvet en gang men kunne ikke
formindske billederne, så man kunne se dem, jeg har masser af billeder

coppi

Fra : Ragna

Dato : 29-04-07 12:32

Hej Coppi!

Nu hedder jeg godt nok hverken Siri eller Louise, men jeg kan da hjælpe dig
med et link, der giver dig mulighed for at finde Microsofts Image resizer og
oven i købet viser, hvordan den bruges:
http://www.anonser.dk/power_toysXP.htm

Nå du kommer ind på Microsofts side, skal du scrolle et godt stykke ned for
at finde Image Resizer ude i højre side.
Det er en genial lille funktion, som efter min mening burde have været
integreret i XP helt fra starten.

God fornøjelse med programmet! Vi glæder os til at se dine billeder.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : dpl

Dato : 29-04-07 13:10

Coppi skrev:
> Hej Siri og Louise
>
> Så fortæl lige hvordan man gør jeg har vist prøvet en gang men kunne ikke
> formindske billederne, så man kunne se dem, jeg har masser af billeder
>
> coppi

Hej
Hvis du hurtigt vil kunne lægge billeder på nettet, uden at skulle bøvle
med størrelser osv., så anbefaler jeg helt klart dette program:
http://picasa.google.com/

Du installerer en slags "billed-stifinder" på din egen computer, og kan
så med et enkelt klik ligge dem i et album på nettet, hvor dem du giver
et link kan gå hen og kigge. Et eksempel kan ses her:
http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/Kattene?authkey=Ch1NqmWtk3o

Hilsen Dorthe

Fra : Coppi

Dato : 29-04-07 13:38

"OK, tak, har ikke tid de første par dage, men jeg har skrevet jeres svar ud
og vender jeg forhåbentlig tilbage

coppi